Praca i nauka » Oferty pracy » Administracja biurowa

Witamy

Dodawanie i przeglądanie ogłoszeń w naszym serwisie jest bezpłatne.
Aktualnie mamy 27 253 ogłoszeń.

Dodaj darmowe ogłoszenie…

Administracja biurowa - Pracownik do archiwizacji dokumentów

    « Powróć do listy ogłoszeń.

Pracownik do archiwizacji dokumentów

Dodano 26 cze 2018, 11:20

Lokalizacja: Kraków - Łagiewniki-Borek Fałęcki
Dane kontaktowe:
Osoba do kontaktu:Piotr Szczurek
Nazwa firmy:Jobs Plus
Adres email:

Wymagania:

Czego wymagamy:
• podstawowej umiejętności obsługi komputera
• znajomości dokumentacji magazynowej
• rzetelności i sumienności

Opis stanowiska:

Do Twoich zadań będzie należeć:
• archiwizacja i segregacja dokumentów magazynowych przy użyciu komputera

Oferujemy:

Co możemy Ci zaoferować:
• umowę o pracę tymczasową
• pracę w stałych godzinach 8-16
• rozpoczęcie współpracy – „od zaraz”

Ta oferta brzmi dla Ciebie interesująco? Prześlij swoje CV przez formularz!

Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o przesłanie CV za pomocą poniższego linku aplikacyjnego oraz o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód:

https://bit.ly/2JFYQcL

Zaznaczenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby włączyć kandydata w proces rekrutacyjny. W innym przypadku kontakt z naszej strony nie będzie możliwy, a wszelkie dane zostaną usunięte zgodnie
z obowiązującymi przepisami.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.

Informacje o firmie:

Nazywamy się Jobs Plus i od wielu lat świadczymy kompleksowe usługi z zakresu doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Dziś wspieramy naszego Klienta – Firmę specjalizującą się w dystrybucji produktów z zakresu techniki grzewczej w poszukiwaniu osób na stanowisko:


PRACOWNIK DO ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW
Miejsce pracy: Kraków (Łagiewniki-Borek Fałęcki)


Fotografie do tego ogłoszenia:
foto

    « Powróć do listy ogłoszeń.