Praca i nauka » Kursy i szkolenia

Witamy

Dodawanie i przeglądanie ogłoszeń w naszym serwisie jest bezpłatne.
Aktualnie mamy 28 934 ogłoszeń.

Dodaj darmowe ogłoszenie…

Kursy i szkolenia - Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Online

    « Powróć do listy ogłoszeń.

Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Online

Dodano 13 Jan 2021, 17:22

Lokalizacja: Gdańsk
Dane kontaktowe:
Nazwa firmy:Perspecta
Adres email:
Strona www: perspecta.pl/
Cena: 390 zł

Treść ogłoszenia:

Korzyści udziału w Szkoleniach Online
Dostępność- uczestnictwo w szkoleniu możliwe jest z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu
Łatwość w użytkowaniu- odbycie takiego szkolenia jest bardzo proste, wystarczy komputer.
Wygoda- szkolenie można odbyć bez wychodzenia z domu
Imienny certyfikat- wydawane certyfikaty ukończenia szkoleń online mają tak samo wysoką wartość jak certyfikaty szkoleń stacjonarnych
Szkolenie realizowane w formie 80% praktyka
Opieka trenera na miesiąc po zrealizowaniu szkolenia
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
W szkoleniu może wziąć udział każda pełnoletnia osoba zarówno zapisując się indywidualnie bądź pracownik wydelegowany przez firmę
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym

TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama

Warunki organizacyjne:
Termin szkolenia: 29.05.2021
Koszt szkolenia Zarządzanie i kierowanie zespołem – 390 PLN netto/osoba
Szkolenie odbywa się w wersji online w czasie rzeczywistym.
Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.
Zapewniamy materiały i certyfikat ukończenia szkolenia.
Zapisy: formularz zgłoszenia dostępny na http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-online
Po dokonaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje indywidualny dostęp do kursu.


Przykładowy program szkolenia:

Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek

Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
Standardy obsługi telefonicznej,
Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA
Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach

TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH
Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert
POZYSKIWANIE KLIENTA
Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
Dopasowanie oferty do Klienta
Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART

WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
Istota słów kluczowych
Język korzyści Z-C-K oraz C-K

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

Rocznie:
 
1.     Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2.     Realizujemy ponad 1000 szkoleń

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

    « Powróć do listy ogłoszeń.